berakhir sebuah cinta

hampir 3 hari qila mengambil mase merangke ayat untuk entry kali ni..sedih? no..dont have..cume terfikir..ape yang akan jadi kat die..die nampak macam tak boleh hidup tanpe qila..die memang tak ade kawan..qila je sorang..tapi lepas qila pon pergi..ape yang die akan buat? qila cume ade perasaan kesian..ya..pity..itu sahaje..qila da hancurkan hati mama..qila betol-betol minta maaf..qila tak de niat..

mohd hairul hisyam..

sori tapi aku memang dah lama tak sayang kau lagi..salah satu sebab kenape aku buat ko macam ni sebab aku nak ko rase ape yang aku rase mase ko buat aku dulu..ko! ape aku buat ni baru sikit..aku rase lagi terok dari ni..tunggu pembalasan untuk ibu a.k.a kekasih hati ko pulak..aku akan buat die rase bende yang same..bukan susah..sennang..cukup senang..ko akan tahu 1 hari nanti segalenya!


qila rindu mama..dah la..qila tak banyak bende nak cerite sebab sumpah qila tak sedih..qila tak bosan dan qila tak rase ape-ape yang buatkan qila nak balik pada die..qila hepi..qila rase free sangat..tak perlu ade perasaan takot..tak perlu ade perasaan menyampah..qila dah cerite semua dekat mama..i have no secret more..so dengan mudah qila boleh melangkap pergi tinggal kan die tanpa ade rase was-was..hey! i'm free :)

1 comment:

Anonymous said...

bgslar kowt da de peningkatan..
aku suker....!!