nur hayati binti abitdin


nur hayati binti abitdin 
19 years old
still single 
:)
saje wat entry untuk yati giler ni
sebab tadi mase qila call die
die cakap macam ni 
''maleh la tengok belog ko tuh! bukan ade cite pasal aku''
oke-oke
saya sedang melakukan sesuatu agar anda selalu bukak belog aku
boleh?
heeeee
oke ade sape-sape yang rase macam bekenan dengan budak
boleh isi borang
meh,meh,meh
kehadiran anda amat dialu-alukan
:P
''tie cit''
iLy sayang !
yati...rindu giler babeng sama kamo!
yati,pasal ayah ko tu
sorieeeeee
sebab aku tak dapat datang
tapi time tu aku betol-betol cedey
lagi satu pasal bufday ko
aku tak dapat jumpe ko tapi pape pon 


hapi bufday!!


iloveyou

macam mane qila kenal yati?
kawan 1 sekolah
1 kelas
1 aspuri
1 negeri
1 negara
1 bangsa
1 bahasa 
1 malaysia 
er?
kelaut!!
hehe hari pertame ke sekolah 14.2.2005
masuk ke kelas 3 ibnu majjah
kat situ la qila kenal yati
yati ni memang terer math
qila terer sikit la
tapi yati terer banyak
hehe
qila boleh kalahkan kasturi,aivern,opel,hazim math
tapi qila TAK PERNAH kalahkan yati
yati kuat tidur!
hehehe bile kiteorang kene prep
lagi-lagi kalau study sejarah!!
yati akan bace buku 30 menet
lepas tu die tidur atas meje 20 menet
dan selebihnye
yati pergi motel die@dorm 7
hehehe
yati ni cun melecun
dulukan mase kiteorang form 1
lepas rehat je
kompem bawah meje yati penuh dengan chocholate
:)


kepade sape-sape nak kenal die ngan lagi
 rapat-rapat
ketat-ketat
dekat-dekat
erat-erat

ni fb die 


2 comments:

Anonymous said...

oyy, aku soh tulis kebaikn2 aku. haha. ni promote lak lebih ;p -yatifreedom :)-

nur said...

ble nk wat sal aku lak nie?hehehe......pe pon mge tros epi dgn life ko...jgn tension2 tau? :)
~nur~